Onze Activiteiten voor KBO-leden – Overzicht

De volgende activiteiten worden door de KBO Oss Ussen georganiseerd in Wijkcentrum De Hille.
Op de Agenda pagina kunt u zien wanneer deze activiteiten zullen plaats vinden.

Biljarten

Van maandagmiddag t/m vrijdagmiddag is er onderling biljarten van 13.00-17.00 uur voor de biljartclub van KBO Oss Ussen met 25 leden die ook competitie spelen (Regiobiljart).

Er is een wachtlijst.

Jaarlijks dagreisje

Voor onze KBO-leden organiseren wij een jaarlijks dagreisje met de bus met een leuke bezoekjes/activiteiten afgestemd op senioren, lunch en diner. Altijd weer een bijzondere verrassing.

Sinterklaasmiddag

Voor onze KBO-leden organiseren wij in november/december een sinterklaasmiddag met een leuk optreden.

En natuurlijk een banketletter voor mee na huis.

Kerstviering

Voor onze KBO-leden organiseren wij in december een kerstviering met afwisselende programma’s als brunch en/of optreden. En natuurlijk met een lekkere kerststol om er thuis nog van na te genieten.

Voorlichtingsbijeenkomsten

Regelmatig worden er voorlichtingsbijeenkomsten gehouden als “Babbeltrucs en Internet criminaliteit”, “Veilig verkeer”, “Veiligheid thuis”, “Gebruik buurtbus”.